vzwnoordzeetruckers
T
truckerstegenkanker 28/05/2006 00:43

proficiat

proficiat met julli truckrun en met uwe mooie site we weten dat het niet gemakelijk is om dat hele gebeuren te kunnen orgarniseren en in goede banen te leiden .maar we zien dat het julli heel goed lukt wij zouden zeggen goedzo en volhouden zo groetjes van truckers tegen kanker team uit zonhoven (limburg)www.truckerstegenkanker.be

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

B
blommaert marc 25/06/2006 21:20
bij deze wil ik de mensen van de organisatie, medewerkers en zeker martin die de truckrun mogelijk maakten een dikke proficiat wensen mijn petje voor zo iets knap te organiser ik heb zelf deelgenomen met een truck echt een fijne dag gehad mooi werk geleverd mensen ik kan niet meer zegen dan DOE ZO VERDER echt alles tot in de puntjes in orde VOLGEND JAAR BEN IK ZEKER TERUG VAN DE PARTIJ jullie mogen al terug 1 plaats reserveren voor transport de cock

nogmaals proficiat mensen

B
Blomme Martin 27/06/2006 07:16
Graag had ik alle truckers die zaterdag bij ons aanwezig waren van harte bedankt want het zijn vooral de truckers en de bedrijven die het mogelijk maken om deze dag te doen slagen

Graag hierbij een bijzondere dank aan Herve van Kobtrans die ondanks zijn ziekte alle krachten heeft samengeraapt om toch aanwezig te zijn wij dragen hem dan ook in ons hart als een speciale vriend en collegga Herve bedankt en hou er de moed in he jongen

L
lagaeysse bart 27/06/2006 21:18
beste truckers ,

Ik wil jullie bedanken voor jullie aanwezigheid en de mooie dag die je de kinderen hebt gegeven .

tevens wil ik alle deelnemers bedanken voor hun houding langs de weg tijdens de truckrun jullie waren één voor één een voorbeeld op de weg .

op deze monier hebben jullie de mensen getoond dat truckers het hart op de juiste plaats hebben .

ook wil ik in het bijzonder herve van kobtrans bedanken omdat hij ondanks zijn ziekte de kracht heeft gevonden om deel te nemen aan onze truckrun .

herve ik draag voor jou een grensloos respekt hou vol wij staan allemaal achter jou YOU NEVER WALK ALONE !!!!!!

B
Boeverke 17/08/2006 20:34
Graag zou ik langs deze weg in naam van de truckers jullie ook een proficiat willen wensen voor steeds weer vlekkeloze organisatie van de truckrun.

Ik zal volgend jaar zeker en vast terug bij zijn.

Groeten en tot volgende editie

Bart (chauffeur Roelandt)

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |